Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/themes/universo/ReduxFramework/ReduxCore/extensions/customizer/extension_customizer.php on line 544

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/themes/universo/ReduxFramework/ReduxCore/extensions/customizer/extension_customizer.php on line 570

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/themes/universo/ReduxFramework/ReduxCore/extensions/customizer/extension_customizer.php on line 622

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/themes/universo/ReduxFramework/ReduxCore/extensions/customizer/extension_customizer.php on line 646

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /wp-content/themes/universo/ReduxFramework/ReduxCore/extensions/customizer/extension_customizer.php on line 684
Dzień projektów edukacyjnych w Gimnazjum | ZS 2 Dukla | Zespół Szkół nr 2 w Dukli

Dzień projektów edukacyjnych w Gimnazjum

04-06-17 Jarosław Drobiniak 0 wpisów

DSC06128.JPG 1 czerwca 2017 to dzień tradycyjnie poświęcony w naszej Szkole na podsumowanie tegorocznych projektów edukacyjnych. Gimnazjaliści z klas drugich zaprezentowali swoim młodszym kolegom z klas pierwszych oraz  przybyłym nauczycielom rezultaty swoich działań projektowych. Pokazali je na różne sposoby. Widzieliśmy prezentacje multimedialne, filmy, pokazy doświadczeń, samodzielnie wykonane plakaty i budki dla ptaków. Tematyka projektów była różnorodna. Pojawiły się tematy z biologii, chemii, geografii, języka niemieckiego i angielskiego, wychowania fizycznego, fizyki, matematyki i języka polskiego. Ciekawą formą prezentacji  projektu z geografii był quiz wiedzy, w którym można było zdobyć słodkie nagrody Uczestnicząc w projektach uczniowie uczyli się różnych metod rozwiązywania problemów, odpowiedzialności, efektywnej współpracy w grupie, formułowania wniosków oraz atrakcyjnej i skutecznej prezentacji wyników swoich działań. Takie umiejętności z pewnością przydadzą się im w dalszej edukacji a potem w pracy zawodowej.

 

Arkadiusz Twardzik

 

Share